T.C
MURADİYE KAYMAKAMLIĞI
Muradiye Anadolu İmam Hatip Lisesi
01/09/2022
MEB Orta Öğretim Kurumları Yönetmenliği, İlköğretim kurumları yönetmeliği ve Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Resmi Okullarda Yatılılık, Bursluluk, Sosyal Yardımlar ve Okul Pansiyonları Yönetmeliğine göre, Muradiye Anadolu İmam Hatip Lisesi idari görev dağılımı yapılmıştır.
MÜDÜRÜN (Ali KAYA) GÖREVLERİ:
Okul Müdürünün görevleri, yetkileri ve sorumlulukları
— Müdür, Türk Millî Eğitiminin genel amaçlarına ve temel ilkelerine bağlı kalarak, okulun amaçlarını gerçekleştirmek üzere tüm kaynakların etkili ve verimli kullanımından, yönetiminden ve temsilinden birinci derecede sorumlu eğitim-öğretim lideridir.
Müdür:
a) Eğitim-öğretim ve yönetim görevlerini kanun, tüzük, yönetmelik, yönerge, genelge, emir, çalışma plan ve programlarına uygun olarak yürütür.
b) Personelin iş bölümünü yapar ve yazılı olarak bildirir.
c) Öğretim programları ile ilgili kaynakların bulundurulmasını sağlar.
d) İş ve işleyişle ilgili toplantılarda alınan kararları onaylayarak uygulamaya koyar ve sonuçları hakkında amirlerini bilgilendirir
e) Kaynakların etkin ve verimli kullanılmasını sağlar, ihtiyaçları belirleyip gerekli ödenek ve kaynakları temin eder, ilgili mevzuata göre ihale iş ve işlemlerini yaptırır, Okul imkânlarıyla temin edilemeyen ihtiyaçları ilgili birimlere bildirir.
f) Eğitim-öğretimle ilgili yayın, yazılım, doküman ve benzerlerinin geliştirilmesini, üretilmesini, temin edilmesini, yayımlanmasını ve ulaştırılmasını sağlar.
g) Hizmetlerin yerine getirilmesi ve geliştirilmesi çalışmalarını yürütür, ulusal ve uluslararası alandaki gelişmeleri takip eder, değerlendirir ve önerilerde bulunur.
h) Düzen ve disiplinle ilgili her türlü önlemi alır, alınan kararları zamanında ve etkili bir şekilde uygular, personelin sicil ve disiplin ile ilgili iş ve işlemleri mevzuatına göre yürütür.
ı) Çalışma takvimini hazırlatır, uygulamaya koyar, takip ve denetimini yapar.
i) Bina, tesis ve araç gerecinin düzeni, temizliği, bakımı ile kullanılabilir durumda bulundurulmasını, kullanılmasını ve korunmasını sağlar.
j) Sınavların mevzuatına göre yapılmasını, değerlendirilmesini ve sonuçlarının duyurulmasını sağlar.
k) Diploma, tasdikname, öğrenim belgesi ve benzeri belgeleri onaylar.
l) Yıllara göre akademik başarıyı takip ederek sonuçlarını değerlendirir ve bunlardan yararlanır.
m) İzinli veya görevli olarak ayrılırken müdür vekilliğini yapacak kişiyi önerir.
n) Bütçe önerilerini gerekçeli olarak hazırlar ve il Müdürlüğüne sunar. okulun bütçe, gelir-gider, ayniyat ile ilgili iş ve işlemlerin mevzuatına göre yürütülmesini sağlar.
o) Adlî ve idarî yargı ile ilgili iş ve işlemleri yürütür.
ö) Açık öğretim bürolarıyla koordineyi sağlar.
p) Amirlerince verilen diğer görevleri yapar.
-Okul, sınıf, şube zümre planlarının incelenmesi ve takibini yapar.
Muradiye Anadolu İmam Hatip Lisesi Müdür Yardımcısı: Hakan KAYAKESER
01/09/2022
1- Okullarda şiddetin önlenmesi ile ilgili iş ve işlemleri yürütülmesi.
2- Rehberlik ve psikolojik danışma ile ilgili her türlü iş ve işlevin yapılması ve öğrenci sorunlarıyla ilgili velilerin bilgilendirilmesini sağlamak ile sorunlu öğrencilerin velileriyle ilgili görüşme ve sorunların yerinde tespiti ve çözüm önerileri için ilgili öğretmenlerle ev ziyaretlerinin yapılmasını sağlamak.
3- Okulun tanıtımı ile ilgili hazırlanacak slayt, fotoğraf, yazı, haberlerin zamanında hazırlanması, basın yayın organlarıyla iletişim vb. iş ve işlemlerin takip edilmesi.
4- Okulun Eğitimde Kalite çalışmaları ile ilgili iş ve işlemlerin düzenlenmesi.
5- Yılsonunda ders araç-gereçleri, not fişler ve yazılı kâğıtların imza karşılığı geri alınması.
6- İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Başkanlık vb. tarafından yapılan sınavların istatistiğini (sınıf ve ders bazında) çıkarılması çalışmalarının yürütülmesi.
7- Not fişlerinin okul idaresine teslimi, öğrenci karnelerinin temini ve basımı, imzası ile ilgili iş ve işlemlerin yapılması.
8- Örgün ve Uzaktan Eğitim ile ilgili bütün iş ve işlemleri yapmak.
9- Okul güvenlik personeliyle ilgili bütün iş ve işlemleri yapmak ve denetimini sağlamak
10- Okul disiplin işlerinin düzene koyulması ve bu işlerin yakından takip edilmesi
11- Okul Öğrenci Davranışlarını Değerlendirme Kurulunun başkanlık görevinin yürütülmesi ve kurul ile ilgili iş ve işlemleri yapmak.
12- Zümre toplantılarını, Şube Öğretmenler kurulu, sınıf rehber öğretmenliği etkinliklerini, ders dışı sosyal etkinlikleri ve benzerlerinin organize edilip, alınan kararları müdürün onayına sunmak
13- Müdür yardımcılarının öğrenci devam ve devamsızlıklarıyla ilgili çalışmalarını izleyip, devamsızlık yapan öğrencilerin velileriyle iletişim sağlamak ve gerektiğinde rehber öğretmenle iş birliği yapmak ve müdürü bilgilendirmek.
14- Ders dışı eğitim çalışmalarıyla ilgili onay, izleme ile denetleme gibi iş ve işlemlerin aksaklıkları yazı ile Okul Müdürüne bildirilmesi.
15- Yıllık ders planlarının teslimi ve okul müdürlüğünce onaylanmasının sağlanması
16- DYS sisteminden kendisine havale edilen ve müdürün yazılmasını istediği yazışmalarla ilgili işlemleri yapmak.
17- Askerlik çağına gelmiş öğrencilerle ilgili iş ve işlemlerin yapılmasını sağlamak
18- Okul veya kurumun bina, tesis, araç-gerecinin düzeni, temizliği, bakımı ile kullanılabilir durumda bulundurulmasının ve korunmasının sağlanması.
19- Beden Eğitimi dersine girmeyecek öğrencilerin durumlarının belgelendirilmesinin sağlanması ve bu belgelerin okul müdürlüğüne teslim edilmesinin sağlanması.
20- Özel Eğitime İhtiyaç Duyan öğrencilerle ilgili iş ve işlemleri yapmak
21- Diploma notları, okul birincisinin belirlenmesi ve bununla ilgili iş ve işlemlerin yapılmasını sağlamak
22- MEİS ve Norm modülleri ile ilgili iş ve işlemlerin süresi içerisinde ve mevzuatına uygun yapılması
23- Onur Kurulu ile ilgili iş ve işlerin yapılmasının sağlanması. Ödüllendirilecek öğrenciler için (onur belgesi) disiplin kuruluna görüş bildirilmesi.
24- Satın Alma Komisyonuna başkanlık etmek. Okul ve pansiyonla ilgili İhale işlemlerini yapmak ve müdürün onayına sunmak
25- Okul Pansiyonundan sorumlu müdür yardımcısının işlerinde gerekli durumlarda yardımcı olmak, okul müdürünün pansiyonla alakalı verdiği iş ve işlemleri yapmak ayrıca pansiyondan sorumlu müdür yardımcısının olmadığı durumlarda vekâlet etmek
26- Okul istatistikleri ve hesap işleri ile ilgili çizelgeleri ve raporların gününde hazırlanması
27- Okulun malzeme ve tespit ihtiyaçlarının MEBBİS üzerinden istenmesi ve izlenmesi ile ilgili iş ve işlemlerin yapılması
28- Öğrenci belgelerini, Öğrenci Durum belgeleri ve Askerlik Durum Belgelerini müdür adına imzalamak.
29- Kadrolu personelin görevlerinden ayrılma ve görevlerine başlama işlerinin yapılması, takibi ve düzenlenmesi
30- Sözleşmeli, ücretli, Taşeron(Geçici İşçi) ve İşkur temizlik ve güvenlik personelinin puantajları ve diğer bütün iş ve işlemlerini yapmak.
31- Maaş, ek ders, terfi, eğitim öğretim yılına hazırlık ödeneği iş ve işlemlerini yapmak.
32- Maaş, ek ders bordroları her ay düzenli olarak öğretmenler odasında panoya asılacak.
33- Gerçekleştirme Görevlisi olarak gerekli iş ve işlemleri yapmak.
34- Müdür Yardımcıları Suphi AKDOĞMUŞ sevk, rapor, izin ve idari izinli olduğunda onların iş ve işlemlerini yapmak.
35- Okul Müdürünün verdiği diğer görevlerin yerine getirilmesi.
36- Yapacağı ve yaptığı bütün iş ve işlemlerden Müdüre karşı sorumludur.
37- Açık Lise(Yüz yüze Eğitim) ile ilgili tüm iş ve işlemleri yapmak veya yaptırmak.
38- MEBBİS modülünün sürekli izlenmesi, gerekli değişiklik ve düzenlemenin yapılması ve denetlenmesi
39- Öğretmenler ve kadrolu personelin sevk, izin, rapor, görevli izinli ve idari izinli iş ve işlemlerinin yapılması
40- Örgün Eğitim, Uzaktan Eğitim(Canlı Ders...vb..gibi),DYK ve Açık Lise(Yüz yüze Eğitim) ile ilgili Derslerin öğretmenlere dağıtımı ve ders programlarının hazırlanıp müdürün onayına sunmak.
41- Okul-Aile Birliği ve TEFBİS ile ilgili işlerin düzenlenmesi ve yürütülmesi
T.C
MURADİYE KAYMAKAMLIĞI
Muradiye Anadolu İmam Hatip Lisesi
01/09/2022
MEB Orta Öğretim Kurumları Yönetmenliği, İlköğretim kurumları yönetmeliği ve Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Resmi Okullarda Yatılılık, Bursluluk, Sosyal Yardımlar ve Okul Pansiyonları Yönetmeliğine göre, Muradiye Anadolu İmam Hatip Lisesi idari görev dağılımı yapılmıştır.
Muradiye Anadolu İmam Hatip Lisesi Müdür Yardımcısı: Suphi AKDOĞMUŞ
1- Yatılı öğrencilerin pansiyonda temizlik (banyo, çamaşırhane, bulaşıkhane, yatakhane, tuvaletler vb.), düzen ve disiplini ile ilgili çalışmaların zamanında yapılması, koordine edilmesi ve yapılan işleri müdürün bilgisine sunmak.
2- Pansiyonda görevli belletici öğretmen ve diğer personelin görevlerini zamanında ve eksiksiz olarak yapılması ve belleticilik görevlerinin görev isteyen öğretmenlere eşit sayıda dağıtımını yapmak, mazereti olan belleticinin yerine diğer belletici öğretmenler arasından müdürün bilgisi dâhilinde görevlendirme yapmak, ayrıca belleticilik ile ilgili bütün iş ve işlemleri mevzuatına uygun olarak yapmak.
3- Pansiyon ve Okul Sivil Savunma ile ilgili iş ve işlemlerin takibi (koruyucu güvenlik özel talimatı yangın, deprem, güvenlik ile ilgili iş ve işlemlerin yapılması, kalorifer bacaları ve elektrik tesisatlarının kontrollerinin yapılması ile ilgili iş ve işlemlerin yürütülmesi. Bu konuda ilgili belgelerin gerekli yerlere asılması ve saklanması ve yapılan işlerde müdürün bilgilendirilmesi.
4- Etütlerin, zamanında ve verimli olarak yürütülmesini sağlamak aksayan işler ve eksiklikler hakkında müdüre bilgi vermek.
5- Evci çıkacak yatılı öğrencilerin işlemlerinin yapılması.
6- Yatılı öğrencilerin ziyaretçi kabul etme saatleri ve yerlerinin düzenlenmesi.
7- Yatılı öğrencilerin pansiyona ve etütlere devam-devamsızlıklarının izlenmesi Gerektiğinde veliler ile görüşülmesi, velilerin gerekli hallerde pansiyonda müdürün bilgisi dâhilinde misafir edilmesi.
8- Nöbet günü, okulda nöbetçi müdür yardımcısı olduğunda yapması gereken tüm iş ve işlemleri yapmak, okulun tüm birimlerini ve nöbetçi öğretmenlerini kontrol etmek
9- Pansiyonda bulunan yiyecek, içecek, temizlik vb. malzemeler ile demirbaşların koruması ve bakımının yapılması çalışmalarının yürütülmesi.
10- Pansiyonda taşınır ile ilgili iş ve işlemlerin mevzuatına uygun zamanında yapmak.
11- Taşıma kapsamına gelen öğrencilere öğlen yemeğinin pansiyon öğrencileriyle birlikte verilmesi hususunda bütün iş ve işlemleri zamanında mevzuatına uygun yapmak.
12- Parasız yatılılık ve Bursluluk ile ilgili iş ve işlemlerin düzenlenmesi, E-Burs modülünde gerekli düzenlemelerin zamanında yapılması.
13- Günlük yemeklerin tabelalarının hazırlatılması
14- Pansiyonun bütçe işlerinin (gelir-gider hesapları) zamanında yapılması ve bu işlerle ilgili kayıtların yönetmenliğe uygun olarak tutulması.
15- Belletici öğretmenlerin belirlenmesi, nöbet onaylarının alınması, ücretlerinin hesaplanması vb. işlerinin yürütülmesi
16- Burs ve yatılılıkla ilgili bütçe (gelir-gider)iş ve işlemlerin yürütülmesini sağlamak.
17- Öğrenci aylıkları ile ilgili işlemlerin yapılması ve öğrencilere dağıtılması, sosyal yardımlarla ilgili iş ve işlemleri yapmak.
18- DYS sisteminden kendisine havale edilen ve ayrıca müdürün verdiği yazılması gereken yazışmalarla ilgili işlemleri yapmak.
19- Güvenlikle ilgili iş ve işlemleri ilgili mevzuat hükümlerine göre yapıp ve kurumun ( pansiyon) güvenlik amirliği görevinin yürütülmesi.
20- Sayım Kuruluna başkanlık edip, bu konulardaki işlemlerin mevzuatına göre yürütülmesi.
21- Günlük yemek numunelerinin düzenli ve eksiksiz alınması ve 72 saat saklanması hususunda belleticileri kontrol etmek ve görülen eksiklikleri müdüre bildirmek.
22- Pansiyona gelen gıda ile ilgili her türlü malzemenin belletici öğretmen ve aşçıyla birlikte teslim alınması ve alınan malzemenin kayıt altına alınırken pansiyon müdür yardımcısı, belletici öğretmen ve aşçı tarafından imzalanmasını sağlamak.
23- Pansiyon ile ilgili bütün proje çalışmalarını yürütmek ve yürümesini sağlamak.
24- KTS ile ilgili iş ve işlemleri yapmak.
25- Pansiyon ile ilgili malzeme ve tespit ihtiyaçlarının Mebbis üzerinden istenmesi ve izlenmesi ile ilgili iş ve işlemlerin yapılması
26- Muayene-kabul komisyonuna başkanlık edip, bu konulardaki işlemlerin mevzuatına göre yürütülmesi
27- Yazışma, evrak kayıt ve havale işlemlerinin kurallarına uygun olarak yürütülmesini, istatistik ve diğer cetvellerin hazırlanmasın, gerekli defter dosya ve çizelgelerin tutulmasının sağlanması. Hizmetlerin yürütülmesinde bilgi ve iletişim teknolojilerinden de yararlanarak yetkisi dâhilinde elektronik ortamda bilgi alışverişi ile ilgili işlemlerin yürütülmesi.
28- Okul veya kurumun bina, tesis, araç-gerecinin düzeni, temizliği, bakımı ile kullanılabilir durumda bulundurulmasının ve korunmasının sağlanması.
29- Risk, tehdit ve tehlike durumlarında önlem alınmasını sağlamak, iş güvenliği ve güvenlikle ilgili iş ve işlemleri ilgili mevzuat hükümlerine göre yapıp ve kurumun güvenlik amirliği görevinin yürütmek
30- Web Yayın Ekibine Başkanlık görevi, Okul Web sitesinin güncel tutulmasını sağlamak.
31- Pansiyon öğrencileriyle ilgili öğrenci belgelerini müdür adına imzalamak.
32- Okul Müdürünün sevk, rapor, izin ve idari izinli olduğunda kendisine vekâlet edilmesi Müdürün vereceği diğer görevleri yapmak
33- Lise (12. Sınıflar) ile ilgili bütün iş ve işlemlerini yapmak.
34- Müdür Yardımcıları Canan EK ve Halis UYAR sevk, rapor, izin ve idari izinli olduğunda onların iş ve işlemlerini yapmak.
35- Yapacağı ve yaptığı bütün iş ve işlemlerden görev tanımıyla ilgili mevzuat gereği Müdüre karşı sorumludur.
36- Öğrenci Nakil komisyonuna başkanlık eder.
37- Risk Değerlendirme ekibine başkanlık eder.
38- Stratejik planın hazırlanması yayınlanması ve değerlendirilmesinde sorumludur.
T.C
MURADİYE KAYMAKAMLIĞI
Muradiye Anadolu İmam Hatip Lisesi
01\09\2022
MEB Orta Öğretim Kurumları Yönetmenliği, İlköğretim kurumları yönetmeliği ve Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Resmi Okullarda Yatılılık, Bursluluk, Sosyal Yardımlar ve Okul Pansiyonları Yönetmeliğine göre, Muradiye Anadolu İmam Hatip Lisesi idari görev dağılımı yapılmıştır.
Muradiye İmam Hatip Lisesi Müdür Yardımcısı: Halis UYAR
1- Ders kitaplarının öğrencilere temini ve dağıtımı ile ilgili iş ve işlemlerin yapılması.
2- Okul ve bahçe ile ilgili tüm birimlerin temizlik kontrollerinin günlük yapılması, öğretmen sınıf dersliklerinin düzenli bir şekilde kullanımı ile bu birimlerin bakım ve temizliğinin yapılmasını sağlanması. Görülen aksaklıkların okul müdürüne bildirilmesi
3- Nöbet günü nöbetçi müdür yardımcısı yapması gereken tüm iş ve işlemleri yapmak, okulun tüm birimlerini ve nöbetçi öğretmenlerini kontrol etmek
4- Okulumuzun yarışmalarda temsil edilmesi, yarışma ve etkinliklere öğrencilerin katılımının sağlanması ile ilgili iş ve işlemlerin yapılması.
5- Okul Arşiv Hizmetleri çalışmalarının yerine getirilmesi.
6- Zümre başkanlar kurulu, şube öğretmeler kurulu, Zümre toplantıları ile ilgili iş ve işlemlerin takibinin gerçekleştirilmesi. (Toplantıların zamanında yapılması ve tutanakların okul müdürlüğüne teslimi konusunda gerekli işlerin yürütülmesi)
7- Taşımalı eğitim ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek, takip etmek.
8- YÖGEP ile ilgili iş ve işlemleri yapmak.
9- DYS sisteminden kendisine havale edilen ve müdürün yazılmasını istediği yazışmalarla ilgili işlemleri yapmak.
10- Okul kütüphanesinin kullanılması ve düzenlenmesi hususunda ilgili kulüp öğretmeninin kütüphanenin hazır hale getirilmesini sağlamak
11- Okul koridorlarındaki panoların düzenli kullanılmasını sağlamak, önemli gün ve haftalarla ilgili iş ve işlemleri ilgili öğretmenlerin yapmasını ve panoların düzenletmesini sağlamak
12- Müdür yardımcıları, öğretmen ve öğrencilerin nöbet çizelgelerini hazırlayarak müdürün onayına sunulması ve nöbet görevlerinin kontrol edilmesi ile Müdürün bilgilendirilmesi
13- Örgün ve Uzaktan Eğitim ile ilgili bütün iş ve işlemleri yapmak
14- Yıllık ders planlarının teslimi ve okul müdürlüğünce onaylanmasının sağlanması
15- Personelin göreve başlama, görevden ayrılma, izin, hastalık ve diğer devam-devamsızlık durumlarını takip edip, bunlarla ilgili iş ve işlemleri yürütüp müdürün bilgilendirilmesi.
16- Okul veya kurumun bina, tesis, araç-gerecinin düzeni, temizliği, bakımı ile kullanılabilir durumda bulundurulmasının ve korunmasının sağlanması.
17- Özel Eğitime İhtiyaç Duyan öğrencilerle ilgili iş ve işlemleri yapmak
18- Onur Kurulu ile ilgili iş ve işlerin yapılmasının sağlanması. Ödüllendirilecek öğrenciler için (onur belgesi) disiplin kuruluna görüş bildirilmesi.
19- Okulun hazırladığı ve uyguladığı veya konusu ya da ortağı olduğu/katıldığı her türlü proje, yarışma, gezi ile ilgili iş ve işlemlerin yapılmasını sağlamak denetlemek görülen aksaklıkları müdüre bildirmek
20- Müdür Yardımcıları Canan EK ve Suphi AKDOĞMUŞ sevk, rapor, izin ve idari izinli olduğunda onların iş ve işlemlerini yapmak.
21- Okulun Brifing dosyasının her yıl düzenli olarak güncellenmesini sağlamak
22- Öğrenci belgelerini, Öğrenci Durum belgeleri ve Askerlik Durum Belgelerini müdür adına imzalamak.
23- Lise (1,2,3 Sınıflar normal) ile ilgili bütün iş ve işlemlerini yapmak.
24- Müdürün verdiği diğer görevlerin yerine getirilmesi.
25- Yapacağı ve yaptığı bütün iş ve işlemlerden müdüre karşı sorumludur.
26- Kantin Denetleme komisyonuna başkanlık eder.
27- Taşınır mal yönetmenliği değer tespit komisyonuna başkanlık eder ilgili işleri yürütür.
28- Web Komisyonuna başkanlık eder, Okul WEB sitesini güncel tutar.
T.C
MURADİYE KAYMAKAMLIĞI
Muradiye Anadolu İmam Hatip Lisesi
01/09/2022
MEB Orta Öğretim Kurumları Yönetmenliği, İlköğretim kurumları yönetmeliği ve Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Resmi Okullarda Yatılılık, Bursluluk, Sosyal Yardımlar ve Okul Pansiyonları Yönetmeliğine göre, Muradiye Anadolu İmam Hatip Lisesi idari görev dağılımı yapılmıştır.
Muradiye Anadolu İmam Hatip Lisesi Müdür Yardımcısı: Canan EK
1- Yatılı öğrencilerin pansiyonda temizlik (banyo, çamaşırhane, bulaşıkhane, yatakhane, tuvaletler vb.), düzen ve disiplini ile ilgili çalışmaların zamanında yapılması, koordine edilmesi ve yapılan işleri müdürün bilgisine sunmak.
2- Pansiyonda görevli belletici öğretmen ve diğer personelin görevlerini zamanında ve eksiksiz olarak yapılması ve belleticilik görevlerinin görev isteyen öğretmenlere eşit sayıda dağıtımını yapmak, mazereti olan belleticinin yerine diğer belletici öğretmenler arasından müdürün bilgisi dâhilinde görevlendirme yapmak, ayrıca belleticilik ile ilgili bütün iş ve işlemleri mevzuatına uygun olarak yapmak.
3- Pansiyon ve Okul Sivil Savunma ile ilgili iş ve işlemlerin takibi (koruyucu güvenlik özel talimatı yangın, deprem, güvenlik ile ilgili iş ve işlemlerin yapılması, kalorifer bacaları ve elektrik tesisatlarının kontrollerinin yapılması ile ilgili iş ve işlemlerin yürütülmesi. Bu konuda ilgili belgelerin gerekli yerlere asılması ve saklanması ve yapılan işlerde müdürün bilgilendirilmesi.
4- Etütlerin, zamanında ve verimli olarak yürütülmesini sağlamak aksayan işler ve eksiklikler hakkında müdüre bilgi vermek.
5- Evci çıkacak yatılı öğrencilerin işlemlerinin yapılması.
6- Yatılı öğrencilerin ziyaretçi kabul etme saatleri ve yerlerinin düzenlenmesi.
7- Yatılı öğrencilerin pansiyona ve etütlere devam-devamsızlıklarının izlenmesi Gerektiğinde veliler ile görüşülmesi, velilerin gerekli hallerde pansiyonda müdürün bilgisi dâhilinde misafir edilmesi.
8- 9, 10 ve 11. Sınıfların normal kısımları ile ilgili devam- devamsızlık, sınıf defterlerinin kontrolleri ve öğrencilerle ilgili diğer tüm iş ve işlemleri yürütür.
9- Nöbet günü, okulda nöbetçi müdür yardımcısı olduğunda yapması gereken tüm iş ve işlemleri yapmak, okulun tüm birimlerini ve nöbetçi öğretmenlerini kontrol etmek
10- Pansiyonda bulunan yiyecek, içecek, temizlik vb. malzemeler ile demirbaşların koruması ve bakımının yapılması çalışmalarının yürütülmesi.
11- Pansiyonda taşınır ile ilgili iş ve işlemlerin mevzuatına uygun zamanında yapmak.
12- Taşıma kapsamına gelen öğrencilere öğlen yemeğinin pansiyon öğrencileriyle birlikte verilmesi hususunda bütün iş ve işlemleri zamanında mevzuatına uygun yapmak.
13- Parasız yatılılık ve Bursluluk ile ilgili iş ve işlemlerin düzenlenmesi, E-Burs modülünde gerekli düzenlemelerin zamanında yapılması.
14- Günlük yemeklerin tabelalarının hazırlatılması
15- Pansiyonun bütçe işlerinin (gelir-gider hesapları) zamanında yapılması ve bu işlerle ilgili kayıtların yönetmenliğe uygun olarak tutulması.
16- Belletici öğretmenlerin belirlenmesi, nöbet onaylarının alınması, ücretlerinin hesaplanması vb. işlerinin yürütülmesi
17- Burs ve yatılılıkla ilgili bütçe (gelir-gider)iş ve işlemlerin yürütülmesini sağlamak.
18- Öğrenci aylıkları ile ilgili işlemlerin yapılması ve öğrencilere dağıtılması, sosyal yardımlarla ilgili iş ve işlemleri yapmak.
19- DYS sisteminden kendisine havale edilen ve ayrıca müdürün verdiği yazılması gereken yazışmalarla ilgili işlemleri yapmak.
20- Güvenlikle ilgili iş ve işlemleri ilgili mevzuat hükümlerine göre yapıp ve kurumun ( pansiyon) güvenlik amirliği görevinin yürütülmesi.
21- Sayım Kuruluna başkanlık edip, bu konulardaki işlemlerin mevzuatına göre yürütülmesi.
22- Günlük yemek numunelerinin düzenli ve eksiksiz alınması ve 72 saat saklanması hususunda belleticileri kontrol etmek ve görülen eksiklikleri müdüre bildirmek.
23- Pansiyona gelen gıda ile ilgili her türlü malzemenin belletici öğretmen ve aşçıyla birlikte teslim alınması ve alınan malzemenin kayıt altına alınırken pansiyon müdür yardımcısı, belletici öğretmen ve aşçı tarafından imzalanmasını sağlamak.
24- Pansiyon ile ilgili bütün proje çalışmalarını yürütmek ve yürümesini sağlamak.
25- DÖGEP ile ilgili iş ve işlemleri yapmak.
26- Pansiyon ile ilgili malzeme ve tespit ihtiyaçlarının MEBBİS üzerinden istenmesi ve izlenmesi ile ilgili iş ve işlemlerin yapılması
27- Teslim Alma Komisyonuna başkanlık etmek. Okul ve pansiyonla ilgili İhale işlemlerini yapmak ve müdürün onayına sunmak
28- Yazışma, evrak kayıt ve havale işlemlerinin kurallarına uygun olarak yürütülmesini, istatistik ve diğer cetvellerin hazırlanmasın, gerekli defter dosya ve çizelgelerin tutulmasının sağlanması. Hizmetlerin yürütülmesinde bilgi ve iletişim teknolojilerinden de yararlanarak yetkisi dâhilinde elektronik ortamda bilgi alışverişi ile ilgili işlemlerin yürütülmesi.
29- Okul veya kurumun bina, tesis, araç-gerecinin düzeni, temizliği, bakımı ile kullanılabilir durumda bulundurulmasının ve korunmasının sağlanması.
30- Risk, tehdit ve tehlike durumlarında önlem alınmasını sağlamak, iş güvenliği ve güvenlikle ilgili iş ve işlemleri ilgili mevzuat hükümlerine göre yapıp ve kurumun güvenlik amirliği görevinin yürütmek
31- Öğrenci kulüpleri ile ilgili iş ve işlemlerin yapılması.(sosyal etkinlikler kurulunun oluşturulması ve işletilmesi kurula başkanlık etmek ile öğrenci toplum hizmeti çalışmaları, öğrenci seçimi, raporların takibi, Yazı ve Eser inceleme; Film, Tiyatro, Konser ve Diğer Sanatsal Etkinlikleri İnceleme Komisyonu Başkanlığı görevini yürütmek ve ayrıca yapılan işlemlerle müdürü bilgilendirmek.
32- Web Yayın Ekibine Başkanlık görevi, Okul Web sitesinin güncel tutulmasını sağlamak.
33- Pansiyon öğrencileriyle ilgili öğrenci belgelerini müdür adına imzalamak.
34- Lise (1,2,3. Sınıflar proje kısımları) ile ilgili bütün iş ve işlemlerini yapmak.
35- Müdür Yardımcıları Suphi AKDOĞMUŞ ve Halis UYAR sevk, rapor, izin ve idari izinli olduğunda onların iş ve işlemlerini yapmak.
36- Yapacağı ve yaptığı bütün iş ve işlemlerden görev tanımıyla ilgili mevzuat gereği Müdüre karşı sorumludur.
37- Yazı ve eser inceleme komisyonuna başkanlık eder.
38- Taşınır mal yönetmenliği sayım /düşüm komisyonuna başkanlık eder, ilgili işleri yürütür.
39- Kütüphane kaynaklarını seçim ve tespit komisyonuyla, düşüm komisyonuna başkanlık eder.